dinsdag 9 juli 2013

Homies new item

Hello hello!

Ik wil jullie graag mijn new item (homies shirt) showen, ben er erg blij mee!
ik heb al jaren een facebook account, maar tegenwoordig wordt je bijna doodgegooit met facebook accounts die van alles en nog wat te koop hebben.. Nou moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik het super vind!  Zo ben ik hele leuke shops tegen gekomen die de echte must have items verkopen voor een echte 'fashionfreak'! Mijn favo fb accounts zijn toch wel; Elisestore, modemusthaves 'nd comegetfashion!! Zij hebben zulke leuke items!! Zie hieronder mijn outfit..

 
Shirt: Elisestore
Blazer: Mexx store
Jeans: Bershka
Schoenen: Van haren
Tas: Primark
Zonnebril: H&M
Schakelketting: Comegetfashion
Armband: Guess/Zinzi/primark

Wat vinden jullie van m'n outfit?

X. Sorr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten